Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Gefeliciteerd!
- de ontbeerlijke ontbrekende onbekende bekeerde
- Rantsoen of proviand?
- de postbode is bezorgd
- Waarom zijn mensen die eerst vriendachap verzoek sturen dan reagere er paar wel en praar niet zo vaag woord moe van eerst netje vragen en gesprek starten voor je vriendschap verzoek stuurt aub
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- Top 2 girls of the mounth, they want sex right now!
- Toekomstige protestzanger zoekt gitaar, mondharmonica en dingen om over te klagen. En publiek.
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- beter aan dan op de fles
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Maar nee, we moeten níks opschrijven! Niks! Gij moet trouwens nog uw kont afvegen...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
