Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- is het koud op 20 maart dan nadert de lente met een vaart
- Tof.. men ramen trilde weer half uit zen kozijnen! Tof...* mijn* trilden* mijn*
- I remember when my furby went bad. It kept yelling, "CO-COOOOOOAA..." (which was its name), and WOULDN'T STAHP.
- Sommige ontmoetingen ontmoedigen me
- Van Der Gijp heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de Rode Duivels. Dat is niet erg. Van sommige mensen is de mening niet belangrijk.
- En de kopbal van Samatta was van te dichtbij en Trossard van te ver geshot dus brugge moest eigelijk 0-1 gewonne hebben als we eerlijk zijn...
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Kunnen vissen roepen?
- Telkens gebruiken wij hetzelfde merk mayonaise en daar voegen we pure sambal aan toen
- Je bent helemaal blij. Kom morgen terug voor nog meer herinneringen!
- Niemand vindt jouw gezeur boeiend. Doe geen moeite, je maakt alleen jezelf belachelijk
- *ZUCHT* .... Nee meneer we bedoelen niet je pasWOORD maar je pasPOORT! Denk je nu echt dat je met "VOGELKONING1948" op een vliegtuig naar de VS mag???
- in geval van nood eten we worst zonder brood
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
