Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We are bigger than Jesus ~ John Lennon
- 'cos I ain't no Hollerbach girl
- Dè kan toch gèn mins lèèze!?
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Ik heb nog nooit gekongtust
- valt er sneeuw in mei is kerstmis voorbij
- There's a stain on my wall in the bathroom that looks like Santa Claus. I still don't believe in him!
- Schandalig welke idioot heeft hier zijn frigo's en vaatwassers gedumpt in de bus in kreyel
- ik kijk je àààààn en lach je uit, so een keer in de zoveel tijd komen dromen uyt
- Wil je een Oekraïens meisje daten? Klik hier om uit te schrijven.
- We gaan rusten met 0-0. Daar is het thuispubliek niet tevreden mee. 44' Het publiek in Luik begin lichtjes te fluiten. SUCCESSUPPORTERS!!
- Yes Wintertijd. De klok in mijn auto staat weer correct!
- Heed no do permited to going THE PERSON temmby woroing terrislylastly
- De kous en de jas van edgardas jaskankouskas
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
