Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- ik heb één konthaar te veel
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- Wartaal is ook een taal...
- Er zijn 3 soorten mensen, zij die kunnen tellen en zij die het niet kunnen .
- wie zijn billen heeft gebrand lag met zijn ding in het zand
- bier goed al goed
- hoe "ik heb nog geen bier gedronken vandaag" ?? Schaam je je niet?
- Als je mijn scheten niet ruikt heb je corona.
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- Great blog right here! Also your site a lot up very fast! What host are you using? Can I am getting your associate hyperlink to your host? I desire my
- Ik heb daar geen belang bij!
- lachen als een hoer met liespijn
- Als onrust je hoofd en lijf overneemt, geeft creatief bezig zijn je rust...even eens nergens aan denken. (LD, 2/11/19)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
