Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Het enige goedaardige gezwel da der bestaat is da wanneer ik ne stijve krijg, da zwelt aardig en da is goed!
- AA Gent maakt Club Brugge belachelijk.... Dat waren ze toch al?
- You really think you've seen it all from this guy. Until you haven't.
- hoge bomen vangen ... is vrij moeilijk
- hey up BIG UP!
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- Hij trekt een gezicht alsof hij met een kerstboom in de woonkamer binnenkomt en er dan achter komt dat het nog maar juni is
- Ook dit dropje won ooit de loterij, op één iemand na
- Sjantallllll
- Langzaam opwarmen is sowieso beter dan met koude motor snelheid maken om de motor op 't waren.
- Polis, polis! Khamionet Haccident
- Tosi Vergistel, een ingetogen aggressor uit Warkburg, heeft ondervonden dat je niét kan voetballen met een bril. Een bal werkt véél beter.
- ...en dat los je dan maar op door maar wat te gaan liggen masturberen, of hoe moet ik het zien!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
