Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Nieuw tactiek , de andere ploeg maak speler op . Om hem onmogelijk te maken bij zijn Club. En dan ga ploeg hem opgestoken heeft , lopen met speler zonder extra moeten bij betaald worden moest speler nog goed verstandhouding zijn bij zijn Club
- de dakrand bevindy zich op een hoogte van 4 meter
- If we were supposed to talk more than we listen, we would have two mouths and one ear
- Als nen ollander u niet gekloot heeft, is hij het vergeten
- Ik ben weer een gespot:
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- Technimasnimasters
- Alles is legaal. Totdat iedereen het begint te doen.
- Liefste schat, bedankt voor je mooie liefdesbrief. Hij stond echter vol taalfouten waardoor ik volledig ben afgeknapt. Zoek maar iemand anders.
- Fantatisch!
- De man zou enkel zijn onderbroek weer in de plooi getrokken hebben. Aan iets anders werd in geen velden of wegen getrokken. En dat terwijl onderbroeken meestal UIT de plooi worden getrokken
- planreepkes mark! PLANREEPKES! ...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
