Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- 4IPIOIS
- Tsja de jaloezie druipt ervan af... Ex heeft nou eenmaal betere flow en grooves. De Posse klinkt toch een beetje als een lompe klompendans.
- 't Is niet omdat het in de bijbel staat dat het de waarheid is he
- Ergens op bezoek gaan en dan plots beseffen dat er ook in dàt huis ergens vuil ondergoed ligt... Brrr!!
- de kweker zit op zwart zaad
- 'Snuf en Snuitje', noemen ze zich...
- Toekomstige protestzanger zoekt gitaar, mondharmonica en dingen om over te klagen. En publiek.
- Als je in een goeie periode zit, weten je vrienden wie je bent. Als je in een dip zit, weet je wie je vrienden zijn
- Er zat een speciaal ingrediënt in dat gebak. Daarom dat ik zo raar cake.
- Heb je een vraag? Mail ons.
- de cafebaas is het goed zat
- Jork Ponterneft, een tweederanKsacteur, zo zot als een achterdeur, en met een ontembare angst voor reservewielen, toont NOOIT zijn solidariteit
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
