Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- lamalord: Barcaenrscaforlife geen kritiek op vanaken geven aub
- alle wegen leiden naar de kroeg
- Drie aanstekers en een papfles op het plein, dat kan alleen bij STVV zo zijn
- * GoeBezig loopt naar buiten, plant de handen in de zij en kijkt ne keer kwaad naar die grijze wolken
- hibineren popineren zael
- de humor van mijn benedenbuur is uiteraard laag-Bij-De-Grondser dan de mijne
- Mijn mening over het Belgische scheidsrechterkorps is al langer gekend: een bende onvolwassen klungelaars die denken dat ze alles moeten oplossen met kaarten en graag veel gesticuleren.
- ik ken iemand met een John Deere en die noemden ze Bambi omdat hij altijd te HERT REE
- Moment, Mimount! Mikpunt minpunt
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Please, correct Frabk into Frank. As a token of respect to the loved one.
- beter 10 ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- Jeron Boesten, architect-gynaecoloog, vindt het aangenaam als er zowat vanalles op zijn werktafel ligt. Een gedragen sok, een satéprikker, kleingeld, een knikker, ...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
