Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- EN STOP NE KEER MET UZELF 35 KEER PER MINUUT AAN TE MELDEN, MSN-TERRORIST!
- Alex AgNEW... Zoveel new is daar ni aan 'ze'...
- Nee Walter, meer scheten laten dan gemiddeld is géén teken van hoge intelligentie
- laten we met een schone luier beginnen
- praatjes maken kan iedereen het zijn zei die niks zeggen die doen. Zij.
- Daarstraks tijdens de middagpauze een buizerd zien kakken. In volle vlucht. Belangrijk.
- 11. Alleszins Mensen die allesinds of allessins schrijven mogen ook spontaan verdampen vind ik.
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- als er met modder wordt gegooid moet men zich bukken
- ------------------- ff afbakenen voor mooier overzicht he ;) -------------------
- Heej Patriek jouw adem maakt me strontziek! Heej ja heej ja hooow!
- Triestige plant!!
- Er staat "topclub" en dan blijkt het over Anderlecht te gaan. Waar blijven ze die humor toch halen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
