Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- En jullie commentaar interesseert me niet, ik ben tot in het diepst een dja-mens
- België gaat F-16's leveren aan Oekraiëne, maar wel pas in 2025. Ze weten dus dat het dan nog oorlog is. TOP-vooruitzichten!
- Willem Verbraad, breiconstructeur in een home voor delinquenten, heeft zich tijdens zijn eerste tongkus zodanig verslikt, dat hij er bang voor is geworden en dit enkel nog met zichzelf wenst te doen
- Laatst zag ik een man op een spijkerbed liggen. ik vroeg: 'Bent u fakir?', zegt ie: 'Nee, alleen op dinsdag!'
- BUTOZAYA
- Het is een zootje bij Standard, dat kunnen we u al zeggen.
- Wewe ni muhimu sana kwangu, na kwamba kamwe kusahau. Wewe ni rafiki yangu bora!!
- is het bier in de man,ligt de pizza in de pan
- Aha aha Affar lammoré komminsja toe
- Allemaal goed en wel met dat nieuwjaar vieren, maar om 00:43 al TWEE KEER zijn gaan kakken, dat is toch euhm... apart.
- Het geluid van de doortrekkende stortbak ziet ze als haar applaus.
- Real men don't dance... Salsaaaaa
- Als grote mensen spreken zal ik daar steeds mijn neus tussen steken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
