Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Waarschijnlijk weer zo'n takkewijf! Heb dat ooit eens meegemaakt in Planckendael. Ze hebben die toen 2 weken geschorst.
- ⚠️Belangrijk bericht voor u - Nu openen!⚠️
- Heum je papie!
- Davina Verscheurs, beroepsfilatelist, begint het stilaan zat te worden om telkens aan Knoos Alperts gelinkt te worden
- Hou ons verder op de hoogte van de ontwikkelingen aub.
- een grote bek opzetten kan bijna iedereen
- Als een speler van de tegenpartij gekwetst is, ga je daar als speler zelf best niet bij staan wijzen, zingend "laat maar liggen hij is dooood, hij is dooood, hij is dooo hooo hooood!"
- Seg Patrick moe is menne bril jom?
- Rantsoen of proviand?
- Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid, ik heb mijn vuile onderbroeken in de glasbak gegooid!
- Het pornofilmpje werkte niet. De foutmelding zei dat er iets misliep met het "afspelen". Euh ja, dat dus.
- een gegeven paard kan ook uit zijn bek stinken
- Tja Ruyters, dat heb je er van als je je pecker achterna loopt, eerst een wijf aan de haak slaan 'om ze te hebben' en er dan niet tevreden mee zijn...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
