Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- sheikh rattle and roll
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- omdat je STOM BENT!!!!!
- Ah, Satan sees Natasha!
- De shit uit je verleden is de mest voor je toekomst!
- Als twee honden vechten om een been is er een been tekort.
- Get High Quality Guest Blogging ! High Authority DA & DR Do-Follow Guest Posting Service ! Want High Authority Guest Posting Services, Get Free Sample
- maar wij werken toch niii
- Smakelijk allemaal Ik heb gekookt vandaag. maar kan door de rook nog niet precies zien wat het is.
- Wazda nu weer voor een mottige auto
- En weer zijn er mensen die het concept van een puzzel totaal niet snappen. Staat er iets over ledlampen of spaarlampen in de opgave? NEE! Als je de oplossing niet weet dan weet je ze niet en daarmee u
- beter tien ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
