Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- ik ga even niks meer zegen op Sociale media. dan wet juli dat .
- Dat die mottige Lambert zich maar wat gaat laten dilateren door zijn likvriendjes Ivo en Roel
- als je dan stronken bent
- zo'n van 1000 vaders
- Als God één been was vergeten, had hinkelen lopen geheten
- Stop is met "is" te gebruiken waar je 'eens' bedoelt
- I have dis vinyl !..😎
- wie een verkeerde weg inslaat moet veel lopen
- Ik ben slechts een wenkbrauw verwijdert van m´n utopische levensdroom
- ik heb wel een hoog iq maar ik kan dat niet beweizen
- Meubelen meulenberg beul
- Vandaag inne brak biej Annie speciaal vuur mooderkesdaag alle bockworste aan halve préés ...
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
