Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- De baas heeft een vet loon, ik verdien geen knijt. Daarom dat ik ga kakken, in de baas z'n tijd.
- beter een kater van de alkohol dan een waterhoofd van de spa
- We gingen op zeilkamp en gebruikten een zeiklamp om 's nachts naar het toilet te gaan. Zeiklamp. Zeilkamp.
- de witte lijnen die straaljagers in de lucht achterlaten zijn waarschijnlijk veroorzaakt door de piloten die uit hun venstertje leunen en een krijtje vasthouden, zodat ze weten waar ze geweest zijn
- Deze spectaculaire WIFI-stopper boost duur internet in België!!!
- de bange kip zat met een ei
- Volgens de regering krijgen we allemaal Covid-19! Dat stelt me gerust, we hebben nog nooit gekregen wat de regering ons belooft!
- Moet ik echt die vieze snothelm dragen?
- planreepkes mark! PLANREEPKES! ...
- GEHENNA: MORE THAN A PLACE, A WAY OF LIFE
- Toch opmerkelijk dat atheïsten meer respect en begrip hebben voor gelovigen dan andersom
- KabouterBob: Bluvn afgoan
- Vandaag is het antennekesknetsday!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
