Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- Omdat God ooit mijn imaginaire grasmaaier heeft geleend (ik heb geen tuin) en die nooit heeft teruggebracht.
- Ik heb spijt, van mijn donzig nektapijt. Dat hangt daar achter aan mijn kop, en het lijkt echt nergens op. Nog laten groeien heeft geen zin, dus morgen gaat de schaar er in
- There's nothing worse than having a Cranberries song stuck in your heeeead, in your heeeead! In your head, in your head, in your he he he he
- hermien de rubberen kalkoen
- Aanslagje hier, bommetje daar... Wat zouden we toch zijn zonder "gedachten die uitgaan naar..."
- Heb ik nog maar 2 keer uitgelegd, maar goed....
- is het bier in de man,ligt de pizza in de pan
- We gaan rusten met 0-0. Daar is het thuispubliek niet tevreden mee. 44' Het publiek in Luik begin lichtjes te fluiten. SUCCESSUPPORTERS!!
- Mightygull: I got picture of weed and a bloke holding an egg
- poetin on the Ritz (hasselt)
- I challenge every christian to stand at the edge of a cliff, pray for safe passage across to the other side and take the leap of enlightenmen
- Er gaat nogal gekakt worden in Mechelen 🤔
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
